Prežili sme Hackathon
Cez víkend 24-25.11.2018 sa konal štvrtý T-Systems Hackathon, tentoraz s inou a motivačnou témou tvorby hier. Tohto ročníka sme sa pre zmenu zúčastnili ako súťažiaci.
Náš tím
Náš tím OLA bol v zložení:
- Dominik Lakatoš,
- Michaela Bačíková,
- Tomáš Tarkanič,
- Alexandra Šebestová,
- Martin Medvec,
- Dominik Matis,
- Jaroslav Porubän.
S potešením môžeme zhodnotiť, že tento ročník sme napriek nočným problémom zvládli úspešne a podarilo sa nám vytvoriť funkčnú, priamo nasaditeľnú hru pre náš OpenLab.
Naša hra
Hra Bistro-ZP je multiplayerová naháňačka v Bistre ZP. Hru je možné ovládať mobilným zariadením buď prostredníctvom gyroskopu, alebo použitím dotykovej obrazovky.
Hra je navrhnutá tak, aby ju bolo možné hrať:
- Kdekoľvek - naším cieľom bola multiplatformovosť, takže je možné ju spustiť na OpenLab-e, ale aj hocikde, kde sa nachádza displej, napríklad aj na vlakovej stanici čakajúc na vlak.
- Kedykoľvek - študenti ju môžu hrať v OpenLabe, čakajúc na začatie cvičenia alebo prednášky. Aktuálne hru môže hrať až 6 hráčov, no tento počet plánujeme rozšíriť (akurát nemáme sprajty:)
- Na čomkoľvek - hra je multiplatformová a nezávislá od zariadenia. Ovládačom je mobilné zariadenie, ktoré ovláda hru cez webové rozhranie.
Čo sa týka technologického pozadia, samotná hra Bistro-ZP je vytvorená v hernom rámci Unity a mobilný ovládač je vytvorený ako webová aplkácia.
Video z hry si môžete pozrieť na našom YouTube kanáli spolu s našou finálovou prezentáciou na súťaži.
A ako bolo?
Počas vývoja sme si okrem iného užili kopec srandy a hlavne získali množstvo skúseností s technológiámi, nástrojmi a prácou v tíme. A čo je hlavné - PREŽILI SME HACKATHON! Naplno a s chuťou :) A to aj napriek tomu, že na starú Nokiu 3310 sme tú apku nedostali.